dinsdag 15 november 2011

FRAENK - Lifestyle Magazine


We zetten Lucille op de voorkant en dan is het vast handicap-verantwoord ...


FRAENK
is een nieuw Lifestyle Magazine vóór èn over mensen met een lichamelijke, verstandelijke of meervoudige handicap èn voor hun directe en indirecte omgeving.

(vóór én over mensen met een handicap, maar waarom niet mét ...??)

Het moet het centrum worden van een community waar mensen en ondernemingen verbindingen tot stand brengen en waar de “special interest” voor de groep wordt omgebogen naar “general interest”, in een breed maatschappelijk perspectief. FRAENK daagt uit en zet mensen aan het denken. Vooral ook die mensen die nog niet begaan en betrokken zijn.

(Bla ... bla ... bla ....)


FRAENK is vrij, vrolijk, kleurrijk, dynamisch, trendy, hip, eigentijds en doelgroepvriendelijk, eenvoudig, en ideëel. Een lifestyle blad, nadrukkelijk over alle groepen gehandicapten en bestemd voor een breed lezerspubliek. Op dit moment zijn we volop bezig het magazine een eigen gezicht en karakter te geven.

Klik hier voor een voorproefje van de look & feel.

De insteek is natuurlijk vakinhoudelijk maar ook luchtig. Het draagt sterk bij aan persoonlijke ontwikkeling van de diverse groepen gehandicapten en hun betrokken omgeving, stelt sociaal maatschappelijke vraagstukken ter discussie, doortastend geschreven vanuit een positieve invalshoek.

FRAENK is een onafhankelijke uitgave voor iedereen, particulier en zakelijk en vind zijn basis op maatschappelijk verantwoord ondernemen. Het tijdschrift biedt een unieke, luchtige en uitbundige variëteit van humor, emotie, liefde, betrokkenheid, psyche, diepgang, verbinding, genegenheid en draagt bij aan oplossingen.
Naast de directe en indirecte doelgroep zelf, kunnen veel maatschappelijk betrokken instanties, verenigingen en ondernemingen in het blad een bijdrage leveren en laten zien wat hen richting gehandicapten beweegt en inspireert.

Het hebben van een handicap lijkt wel hot!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten